reklama

Keď sa ráno podarí, fotopríbeh

Bill Connoly: “There are two seasons in Scotland: June and winter.” No ja vždy o tomto čase dúfam, že konečne príde JAR.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Spomínam si na staré dobré časy na strednej. Často, ale najmä po víkendoch,sa mi stávalo že som v taške namiesto školských kníh našiel kopu iných ‘užitočnýchvecí’ ako napríklad pár zablatených kopačiek, raz dokonca špekáčiky s nedeľnejopekačky zabalené v titulke od SME, občas nejakého toho Hemingwaya, Milleraa takmer určite Hellera. No čo už, nebol som práve najpoctivejší študent.

Profesor: Vargic, kde máte zošit?

Študent: Doma pani profesorka.

Profesor: A načo vám je doma?

Študent: A načo mi je tu paniprofesorka?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Profesor: Vargic, Vargic, vy sanikdy nezmeníte...

A predsa pani profesorka. Môj prístup k štúdiu sa zmenil a toaj napriek tomu že ste ma tými štvorkami presviedčali o tom že na tonemám. Moja školská taška je tak preplnená notesmi, knihami a skriptami žesa tam nič iné ani nezmestí. A kebyaj náhodou „poriadok musí byť“ tak ste nás to predsa učili, nie?

No včera ráno som neodolal a do vaku som si namiesto španielčinypribalil moju zrkadlovku. A ako to skončilo posúďte sami.

Obrázok blogu


Obrázok blogu


Vitajte na našej univerzite! Piatej najstaršej univerzity v anglickyhovoriacom svete a tretej najstaršej v Škótsku, The Univerzity ofAberdeen.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


Vyzerá to tak že aj k nám opatrne dorazilajar. Tento rok jej to trvalo akosi pridlho, akoby sa jej ani nechcelo alenakoniec je predsa tu.

Obrázok blogu


Obrázok blogu


King’s College,najstaršia a najobľúbenejšia časť univerzitného mestečka.

Obrázok blogu


Univerzitná kaplnka, Ráčtevstúpiť.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


Obrázok blogu


Čím staršie tým lepšie, neplatí len o víne.

Obrázok blogu


A na totosom sa tešil asi najviac. Len tak si ľahnúť, vyťiahnuť knihu...

Obrázok blogu


... a pozrieť sa na veci z inej perspektívy...

Adam Vargic

Adam Vargic

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nie je mi všetko jedno... Zoznam autorových rubrík:  ZahraničieUniverzitaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu